بیان خاطره ای زیبا از شب خواستگاری یکی از خواهران مصطفی/ علیرضا همه پوسترهای دیدار با آقا را خودش به
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 615
نویسنده : محمدرضا آذری


مادر شهید مصطفی احمدی روشن با بیان اینکه موج تأثیرگذاری شهادت مصطفی در بین جوانان هنوز ادامه دارد افزود: افراد با هر نوع تفکر و بینش سیاسی مصطفی را دوست دارند و من گروه خاصی را در این باره مستثنی نمی کنم، چون ایشان یک شهید ملی است و در دل همه جای دارد.

مادر شهید احمدی روشن در بازدید از غرفه رجانیوز در سومین روز از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات ضمن بیان این ‌مطلب که هر شهیدی را که اسرائیل اقدام به حذف فیزیکی او کرده است حتماً تأثیر گذار بوده اظهار داشت: چون مصطفی تقریباً اولین شهید نسل سوم در این زمینه بود جاذبه‌ی خاصی بین افراد هم سن و سالش دارد.

وی با برشمردن یکی از خصلت‌های شهید احمدی روشن که همیشه باطن افراد مدنظرش بود افزود: مصطفی آدم‌ها را بخاطر وجودشان دوست داشت و ظاهر افراد هیچوقت مدنظرش نبود و خیلی خوشحال هستم که شهادت مصطفی بی نتیجه نبود و شور و حال مضاعفی در کشور ایجاد کرد.

مادر شهید احمدی روشن با بیان خاطره‌ای از مراسم خواستگاری خواهر شهید که در آن، خانواده داماد روز خواستگاری را اشتباه فهمیده بودند گفت: خواهر مصطفی حساسیت خیلی زیادی داشت و چون در آن روز به خواستگاری نیامدند به او خیلی برخورد.

وی ادامه داد: چون به جز مصطفی فقط من، حاج‌‌آقا و خواهرش که درخانه بودیم از این قضیه خبردار شدند ایشان بلافاصله رفت از گل فروشی یک گل بسیار زیبا گرفت و آورد در خانه گذاشت که بقیه افراد نفهمند که کسی نیامده است تا از حساسیت‌های بیشتر جلوگیری کند.

همچنین همسر شهید احمدی روشن نیز با بیان اینکه هنوز "علیرضا" غیر از آن دیدار معروف با رهبرانقلاب با ایشان دیدار دیگری نداشته است گفت: در دیداری که در ماه مبارک رمضان انجام شد که البته 4 ساعت هم به طول انجامید من علیرضا را با خود نبردم و چون آرمیتا هم آمده بود ایشان خیلی جویای حال علیرضا شدند و این برای من خیلی ارزشمند بود.

وی ادامه داد: افطاری خوردن در منزل آقا برای همه کسانی که در آن مراسم دعوت بودند خیلی لذت‌بخش بود و احساس می کردیم که یکی از لذیذترین غذاهای دنیا را می خوریم.

همسر شهید احمدی روشن در پایان ضمن تأیید ارتباط قلبی علیرضا با رهبرانقلاب گفت: بعد از اینکه تصاویر متعددی از آن دیدار را به ما دادند علیرضا خودش به شخصه همه آن‌ها را به کمدش چسباند.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: